Monday, June 22, 2009

Update

Jeg har vært litt dårlig på å blogge i noen dager nå. Gjett hva det skyldes? Jo, jeg har nemlig besøkt mamma og pappa. Jeg og mamma var på byfesten og kosa oss. Mamma er verdens beste!Også fikk jeg mast oss til å besøke farmor. Det er så koslig. Jeg hadde ikke sett henne siden jul!
Nå har jeg sovd i 2 timer og slapper skikkelig av. Terje har bursdag og vi ferier vel egentlig det, tror jeg.

Så fort jeg ikke har vondt i hodet skal jeg fortelle dere hvorfor dere må se Bee movie, og så skal jeg komme med noe vettugt å si.


Snart skal jeg blogge litt om hvordan det er hjemme hos mamma og pappa også.

4 comments :

Victoria said...

Sv: Tusen takk! <3 Koselig at du liker bloggen min såpass mye! Nå ble jeg glad! :D

ceciliemaria said...

Det er koselig å være hjemme og slappe av, og ha litt fri fra bloggingen! Det trengs iblandt :o) Jeg har også blogget lite i helgen. Håper hodet ditt føles bedre nå, søta!

Anonymous said...

Du skriver utrolig bra!
Jeg likte spessielt det du skrev for en stund siden om "hva er egentlig tid, finnes den?" Slike innlegg får meg til å begynne å tenke, og det ender alltid opp med at jeg må gi opp for jeg klarer ikke definere feks tiden og jeg ender alltid opp med flere spørsmål enn svar.

-sigrrrrun.blogg.no

ceciliemaria said...

Du har tatt en liten pause slik som meg, du! Ikke dumt - man trenger å gjøre litt andre ting og ha litt "fri".

Håper du har det veldig fint!