Wednesday, June 3, 2009

Toppris

Dæven. Jeg skjønte ikke før nå at sjokoladen het Toppris og ikke Troppis som jeg trodde den het. Fillern.
Vel, ja. Her sitter altså slankegalskapen selv som i dag endte opp med å kjøpe diverse useriøse goder inneholdende fett og sukker i for store mengder. Toppris er godt, men jeg skulle kanskje kjøpt gulrøttene i stedet.

I dag har jeg sminket og fotografert mine fire modeller. Lovise, Andrea, Charlotte og meg selv. Hadde de andre hatt blogger ville jeg linket til dem også, men den gang ei.
Det vil si at jeg om kort tid er ferdig med det siste skoleprosjektet som førsteklassing. Det skal bli ordentlig deilig å føle at jeg kan ta steget videre, nå som jeg har vært førsteklassing to ganger. Slitsomt.

Ellers i dag har jeg blitt påtvunget å se på en konsert som ble holdt på skolen av visse "Ess i ermet" eller noe. Jeg fikk en 6'er på utholdenhet, altså.

Jeg tenkte jeg skulle legge meg ned å sove, bare for å vise at jeg er skikkelig lite produktiv i dag. Og i dag kommer det mest sansynlig flere innlegg. Er vel egentlig lei meg for at jeg ikke får blogga så mye, for jeg elsker det nå jeg får proppa full en hel dag med blogging.

Hva liker du å blogge om?

1 comments :

Mia Isabella said...

Så fine bilder :D

sv: Hehe :p Sånn har det blitt på rommet mitt også nå. Er farlig lenge siden jeg har rydda :/