Monday, June 29, 2009

Tebading

Det er så greit å være hos mamma og pappa for de har så sabla mye god te!
Ikke det at jeg er hos dem nå. Men jeg fikk plutselig veldig lyst på te, og det har vi ikke så mye av her hjemme. Eller, joda. Vi har jo te, men det er likevel mye mer festlig å velge te om du kan frotse i det.
Jeg har nettopp skaffa meg ny fastlege, og nå, om 20 minutter skal jeg bruke mine siste timer med månedskort på å reise til Jessheim og bade.

Denne teen var en blanding av Hvite Tea og grønn mintete. Gjett hva den smakte? Sølv Ekstra tyggegummi! Hah, det var faktisk veldig godt.

Hva skal du i dag?

2 comments :

henriette said...

Oi, det var masse te. Liker egentlig ikke te, smaker ikke noe særlig godt, spør du meg. :)

Katrine T.J. said...

:O!!! Nam! Nå føler jeg meg inspirert! *løpe til butikken for å utvide tesamling*