Thursday, June 4, 2009

Tannlegen

Uff, i morgen skal jeg reise mot Rælingen med en gang jeg står opp. For vet du hva? Jeg skal til tannlegen! Der har jeg ikke vært på år og dag, og nå er jeg redd for å ha fått mine første, 3-4 hull. Gruer meg masse, og jeg har planer om å tvinge elskling med meg så jeg slipper å være alene.

Jeg gikk rundt på senteret istad og titta litt rundt bevisst over at jeg ikke burde bruke penger. Jeg leita bestemt etter et par tøysko jeg ville ha meg, for jeg trenger det så sårt. Men ettersom de ikke hadde min størrelse gikk jeg løs på noe juggel isteden. Jeg legger ut bilde av det senere i dag.

Nå står jeg rimelig fast med noe annet. Det er nokså dårlig vær ute og jeg håper virkelig ikke det skal være slik ut helgen, og ihvertfall ikke på lørdag 6/6, for da har elskling bursdag. Det jeg står fast med er hva jeg kan gi ham i gave. Jeg ønsker å gi ham noe han ikke nødvendigvis trenger, for det er det så mangt av. Men om du kan komme på en litt original idé og kanskje en plan for hvordan vi kan tilbringe dagen hans, så hadde jeg blitt kjempeglad! (Slapp av, han leser ikke bloggen)


(Her tegnet jeg en annen persons karakter. Den var så kul)


Noen andre enn meg som fort forstod at de hadde kledd seg for tynt i dag?

6 comments :

gry kristina said...

Sv; tusen takk :D

Arc said...

jaa herregud. jeg var ved lysaker-vassdraget og drev med transakt-analyse. holdt på å fryse rævva av meg : <

Soleha said...

For tynt, faen det føltes som om jeg gikk naken midt på vinteren jo..! Hvor ble det av den varme lufta..?

Så kul blogg du har btw..! :)

Maren Joanna said...

Det skal litt til for å gå lei av Muse ja, men det kommer alltid til å være bra :)
Tusen takk, ble ganske fornøyd denne gangen faktisk! :D

Har du tegnet den tegningen, den var isåfall dritkul!
Og jeg forsto fort at jeg hadde på meg aaalt for lite klær idag. Fant også ut at jeg burde tatt på meg regnjakken ;s

Natalie said...

Det ble litt kaldt for meg også, spesielt da regnet kom mens jeg gikk. Men, jeg liker regn så klager ikke ^^

Kunne du gitt han mange smågaver? Du vet jo best hva han liker da, men småsaker. Jeg synes det er veldig gøy å finne en kjempe eske og fylle opp med mange småting og papir. Slemt, men.. Kanskje kunne du funnet x antall ting etter hans alder? (Brukte den der på ei venninne, ubevisst o.O)

Maren Joanna said...

Tusen takk for det! :D Kjempekoselig å høre :)

Åja:) Men den var hvertfall kjempefin uansett:)