Sunday, June 7, 2009

Sukkerunge

Hittil har ikke min dag gått ut på noe særlig.
Jeg har spist alt for mye kake med masse glasur, og for en gangs skyld føler jeg ikke noe negativt etter å ha stappa i meg sukkerbomber.
Jeg ble nettopp ferdig med å se The Terminator 1. Tenkte jeg skulle få meg meg alle før jeg så den nyeste, for guess what. Jeg har faktisk aldri sett Terminator filmene. Trist, sant?
Og om noen vil diskutere gamle, dårlige filmer med meg, så kom igjen, da blir jeg glad.

Etterpå skal jeg blogge om noe jeg gleder meg masse til.
Gleder du deg til noe?

7 comments :

Kristina said...

Fikk vann i munnen av å se på det bildet :O åh<3 sjokolade kake :D

Kristina said...

haha ler:P snart triller jeg nok avgårde, hvis jeg fortsetter sånn her!

L i s a : ) -ep.blogg.no said...

SV- Tusen takk!

Så skikkelig god ut, den kaken, da : p Er lov og spise sånt innimellom vettu ; )

L i s a : ) -ep.blogg.no said...

SV- Tusen takk!

Så skikkelig god ut, den kaken, da : p Er lov og spise sånt innimellom vettu ; )

ceciliemaria said...

Mmmm! Jeg vil også ha slik deilig kake! Den ser sykt god ut... Jeg elsker glasur, nemlig...

Jeg har ikke sett terminatorfilmene, jeg. Så nå henger jeg enda mer etter enn deg :P Og vet du hva? Jeg har IKKE planer om å se dem heller! *ler*

Jeg gleder meg til søsteren kommer hjem om 2 uker. hurra!

Mari said...

Sjokoladekaka så veldig god ut! :)

Wgokke said...

nå fikk jeg lyst på kake