Thursday, June 11, 2009

Sommerferie!

Hei bloggen!

Åh, jeg har enda ikke klart å komme på noe vettugt å gi mamma i gave. Ender nok med at hun bare får en klem, og det er trist. Var det pappa kunne jeg jo kjøpt noe godteri, men mamma er ikke like sukkerglad som ham. Kanskje jeg er heldig ser jeg noe fint på vei hjem til dem i morgen.
Klokken 8 var det trafikale grunnkurset ferdig. Jeg tok faktisk bussen opp dit i dag, fordi jeg ante ikke om min medsammensvorne hadde mulighet til å bli kjørt. Jeg måtte derfor vente i 47 minutter før kurset startet.
Det var vel egentlig litt deilig å vente ute i den endelige sola.

Nå har jeg spist masse brokkoli til middag, bretta klær og skifta på senga. Jeg blir fort sliten i ryggen av slikt arbeid kjenner jeg. Arr etter en gammel krigsskade. Haha.
Jeg har skikkelig lyst til å se film. Eller jeg har lyst til å se The Curious Case of Benjamin Button, for å være korrekt.
-Har du sett den enda?
Fordet om jeg har lyst, betyr det ikke alltids at det kommer til å skje. Sukk. I morgen, som jeg tidligere skrev - som sikkert ingen leste. Så har jeg sommerferie fra i morgen av. Så i morgen skal vi ha skoleavsluttning. Det vil si at vi bare koser oss med eventuelle film og matpakker inne på skolen. Vi er tross alt medie-elever og vi liker oss ikke så godt ute. Feil! Planene er blitt slik på grunn av meldt regn. Fillern sier jeg bare! Jeg skal nå likevel få til en litt livlig matpakke til meg selv. Og om jeg drar rett til mamma og pappa fra skolen har jeg ikke bestemt meg for enda.
Dette har jeg lyst på. Men skoene har de utsolgt i min størrelse i alle de 3 H&M butikkene jeg har leita i. De fikk bein å gå på, gitt. Meh, jeg sørger.

3 comments :

Chicka said...

Okaai :)
hva med et armbånd da, smykke? en bok? pynteting?:) pledd? er jo masse å kjøpe! :) eller hva med å lage en søt liten minnerik "bursdagsfest" for henne? :p tihi.. lag en søt kake :) lykke til!! :))

Trine said...

SV; ja, det er faktisk frekt ja!

Lag en personlig gave! Fotoalbum, eller noe annet?

jarl said...

Tusen takk for det:)

Armebåndet var freesht;)