Monday, June 15, 2009

Shopping is the examining of goods or services from retailers with the intent to purchase at that time

Morgen i bloggen!
(Ideen til overskriften fikk jeg fra Ida Frogner.)
Som jeg har skrevet om tidligere, er jeg så heldig å ha fri. Rett og slett sommerferie allerede.

I helga var jeg på besøk hos foreldrene mine, og jeg shoppa en liten tur før jeg kom til dem, og en liten tur sammen med dem.
Her har jeg på meg en søt sommerkjole jeg har kjøpt på H&M. Tapersk å ta bilde av meg selv, og i tillegg så jeg så tafatt ut at jeg redigerte på et mye søtere ansikt. Helt sant, sant?

Min brors kone kjørte meg helt hjem til brårud i går. Jeg fikk løpt igjennom hele det nye huset dems før vi dro avgårde. Helt overvelmende stort hus. Som et slått. En plasmatv i hvert eneste rom, og enormt mye plass.
De har alltid hatt det fint, men dette tok kaka.

Nå skal jeg straks ut å jogge en runde rundt Brårud før jeg spiser litt frokost. Elskling dro for 45 minutter siden, og jeg blir nok aleine helt frem til jeg skal på trafikalt grunnkurs fra 6-8 i kveld.

Jeg har nesten helt glemt det. Men i dag har jeg og Elskling vært forlovet i et år. Litt koslig, og om det skal feires skjer det nok på onsdag. Vi hadde vel planer om å dra ut å spise, men det er jo mye kosligere å lage mat sammen og spise det heller. Klarer ikke helt å bestemme meg likevel.





Dere husker kanskje at jeg har klaga lenge på å ikke ha fått tak i disse billige tøyskoene på H&M i min størrelse. Jeg tok med meg armbåndet jeg hadde litt lyst på i samme slengen.

2 comments :

ceciliemaria said...

Oi, gratulerer med 1-års-forlovelsesdag! Ikke verst! Jeg vil også forlove meg :P

Så gøy med shopping (det klør i lommeboken, kjenner jeg!). Jeg har både armbåndet og smykket - morsomt! Bra du fikk tak i skoene - der ser veldig anvendelige og fine ut. Bra kjøp!

Tusen takk for de utrolig varmende ordene du skrev i konkurransen min. Ble kjempeglad! Lykke til i trekningen - vi får håpe du vinner! :D

M said...

Gratulerer med 1-års dagen da :D