Sunday, June 28, 2009

Salvador Dali Classique

Flere som la sin elsk på 90-tallets klassiker? Kanskje dere, om dere er av min gjevnalder falt for lukten moren deres bar?

Jeg har ihvertfall alltid likt denne parfymen aller best. Men jeg fikk det fort for meg at jeg skulle eksperimentere meg etter andre parfymer. Jeg lengter tilbake, og gjett hva. Den klassiske Salvador Dali flasken er faktisk utrolig vanskelig å finne! Jeg finner Dali parfymer overalt, men hittil har jeg ikke sett denne.

Da jeg var yngre kjente jeg faktisk ikke til navnet dens. Og det var for knapt et år siden, da jeg begynte å lete etter den at jeg merket navnet. Navnet, det vil si, designeren av flasken er favoritt kunstneren min i tillegg. Sært. Jeg burde vel ha skjønt det da jeg favoriserte kunsten hans. Ettersom mange av motivene hans er lepper og nese. Sjekk han ut. Mann med sær historie og facinerende penselstrøk. Salvador Dali.

1 comments :

Mona said...

Dali er fantastisk fascinerende :)