Wednesday, June 17, 2009

Ønsker du HTML-tips?

Mja, så var det HTML da. Jeg er selvlært og forstår det meste av html, php og css selv om det kan ta litt tid å finne ut av.

Jeg hjelper gjerne spørgende. Og derfor tenkte jeg at jeg ville lage et innlegg med html for dummies og eventuelt noe i litt høyere vansklighetsgrad om nødvendig.

Derfor bruker jeg denne annledning, til å meddele de få faste leserne mine om dette. Fåreslå ting jeg kan ha med. Ingenting er et dumt spørsmål. Om noen lurer på hvordan man legger ut en youtube video i bloggen skal jeg svare på det også.

Jeg skal svare på alle spørsmål som kommer inn, så spør gjerne personlig om html også om nødvendig. Jeg tenker personlig som i en helhetlig hjelp med bloggdesign osv.

Og til mine faste bloggere, spre det gjerne til folk som har html-problemer.



Jeg fant forresten en kul versjon av Phantom of the Opera. Jeg likte denne bedre enn Nightwish, men jeg liker enda bedre den med Emmy Rossyum og Gerard Butler fra filmen som kom i 2004.
Hvilken Phantom of the Opera versjon er din favoritt?

6 comments :

Rebecca Eugenie said...

Heisann!

Nå har vi satt ned prisen på vårt modellkurs til 1500 kr.
Sjekk ut:

www.modelfactory.no

Mvh Beccy*

xTheresah said...

Hvordan får du til bakrunnen din?
Hvordan kan man ha rammer rundt innleggene sine?

Det var mine spm xD

Therese Holte said...

Svar til spørsmål ang Omega 3:
Den har ett opptak på 95% som så sagt er 85 % mer en den i kapsel og olje form. Kaplen vår er laget av tang og tare, slik at bare man rører med en våt finger begynner den å løse seg opp. Og det er ingen olje inni siden omegaen vår kommer fra torskemelka og er spaltet ned til pulverform. Jeg kan ringe deg, ellr du kan sende meg meølding eller noe på 94159602 hvis det er mere du vil vite :)

Anonymous said...

SV: ja, lurer på hvordan det blir med å ha nye elever på vår "del" av skolen. De blir nok å stå rundt biljardbordet og ta over bordet : p

-sigrrrrun.blogg.no

Anonymous said...

Hehe, det eneste jeg kan om HTML er sånne småkoder i piczo x)

Det nye designet er kjempefint, forresten! =)

Mette said...

Har hørt "me first and the gimme gimmes" versjon av phantom of the opera jeg. Har ikke hørt så mange andre egentlig... Den er veldig anderledes enn den du har her ._.

Men jeg liker den, og jeg likte denna å (y)