Monday, June 15, 2009

Nostalgi

Jeg har hatt en uvanlig travel dag. Jeg pleier jo bare å sitte på rumpa å sture, jeg.

Like etter at jeg var ferdig med joggeturen min løp jeg i dusjen før jeg dro spontant avgårde til oslo. Møtte elskling og senere møtte vi Katrine.

Jeg måtte gå fra 3 par nydelige sko! Og to av parrene kosta ikke mer enn 299,-! Galskap! Buhu... Kanskje jeg må løpe tilbake å kjøpe dem likevel. Litt vrien den. Kanskje jeg stikker inn til oslo og kjøper dem i morgen mens elskling er på skolen.

Knapt halve timen etter at jeg kom hjem måtte jeg komme meg bort på det trafikale grunnkurset. Og idet jeg kom hjem var det middag. Jeg har fått enda et grusomt munnsår under tungen. Og det er veldig vanskelig for meg å spise.

Nå skal jeg kose meg med nøtter og The Curious Case of Benjamin Button!
Om du ikke har sett den filmen burde du. Eventyr på sitt beste, og til og med historisk korrekt. Jeg har aldri ledd og grått så mye om i om hverandre som da jeg først så denne filmen på bursdagen min for 4 mnd siden.


Jeg fant ut at jeg hadde et fotografi av mine gode barndommsvenner, Roses og Sofie hengende på veggen hos mamma og pappa.

4 comments :

Arc said...

kommet opp i bio. nedtur.

men jeg skal på øya! opptur!

Ida-Kristin said...

Hei Catharina!
Jeg må bare si tusen takk for kommentarene jeg får av deg!
Jeg så ikke de fleste før nå fordi de lå under "spam" på kommentarlisten. haha, men jeg har lest gjennom nå og jeg blir kjempeglad for tilbkemelding. Elsker bloggen din!

/www.idafrogner.ipublish.no

xTheresah said...

Skolen xD
Heldig du som har fri ^-^

Nora Alexa said...

Jeg har faktisk ikke sett Benjamin Button :O