Tuesday, June 9, 2009

Ikke vet jeg, men er dette direkte negativt?

At jeg ikke blogger om mote, klær og sminke hele tiden?
Jeg blogger mye om meg selv for tiden, men tar jo opp noen spørsmål innimellom. Jeg tvinger ingen til å lese bloggen min, men det er alltid koslig med lesere. Jeg ser ikke på meg selv som en typisk blogger. Jeg er glad og har vel alltid holdt oppe bloggen bare fordi jeg selv syns det er et festelig tidsfordriv.

Men jeg blogger ikke reklamerelatert. Dvs: Jeg har ingen målgruppe jeg prøver å nå. Jeg blogger altså ikke om mote og klær eller om trening og slikt. Jeg blogger om akkurat det jeg følger for, har litt av hvert med i bloggen min slik at den blir allsidig, men som sagt gjør jeg aldri noen valg for å treffe noen for så og få lesere.
Jeg vet ikke jeg, men er dette direkte negativt?

Forresten, er det noen som vet hva denne lille metallbiten er?

6 comments :

M said...

jeg syns bloggen din er festlig :D alltid noe moro å lese om noe her. fint med litt variasjon av emner og sånt *thumbs up*

Catharina said...

haha, neimen mette da :') Ikke bare være snill for å være snill nå ^^ <3

Wgokke said...

jeg liker bloggen din ^^ jeg liker sminke og mote så hadde jo vært kult om du hadde litt mer om det nå som du nevnet det 8) men tenkte ikke noe over det før du nevnte det ^^ DET ER EN MICRO DERMAL ANCHORS? 8)

Catharina said...

Haha, JA 8D det er en microdermal!! ^^

Linda said...

sv: Tusen takk for kommentaren (:
Fin blogg du har foresten!

Linda said...

sv: Tusen takk for kommentaren (:
Fin blogg du har foresten!