Tuesday, June 16, 2009

Hverdags!

Beklagelig, men det kommer enda et oppsummerings-innlegg. Håper jeg kommer på noe gøy på bloggen snart. Det er ikke alltid så gøy å ikke ha noe å vise.

Jeg våkna omkring 9-tiden i morges. Kvart på 11 dro elskling til Hvam. Skolen jeg vanligvis går på, og jeg dro mot Jessheim for å informeres av svært lite penger igjen på kortet. Kjipe greier. Vi, jeg og Rino er rett og slett superdårlige på å holde øye med økonomien. Jaja, jeg tok det med et smil og kjøpte knekkebrøene jeg kom for uansett.

Jeg orka ikke vente en hel time på bussen hjem så jeg dro heller mot Hvam og møtte elskling. Vi dro derifra sammen.

Begynte å rydde litt da vi kom hjem, kom ikke så langt før jeg dro på det trafikale grunnkurset. Jeg kom hjem for 30 minutter siden. Planen var vel å jogge litt, men vet nå sannerlig ikke om jeg har selvinnsikt nok til å gjøre det.

Jeg er hjemme alene og kjeder meg litt. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å få masse vis av planer for hva jeg skal bruke tiden til. Også regner jeg med at det bare ender med å kope foran skjermen og slappe av.
Dessuten har jeg fått en enorm betennelse på frenulumen under tunga mi(strengen). Piercingen er jo nær såret hele tiden så det er skikkelig ubehagelig. (Nei, piercingen er ikke årsaken til betennelsen. Uansett hvor teit det høres ut så får jeg et betennelseskjøttsår i munnen ca hver 4 mnd.)

Hva skal du i kveld?

2 comments :

M said...

Det jeg skal i kveld, er å sitte og vente på at noe laster seg ferdig... Noe som kommer til å ta hele kvelden og deler av natta ._.

Og det suger, fordi jeg vil spille spillet mitt nååååå :<

Arc said...

for ett utrolig nydelig bilde :O absolutt elsker sminken din.
nei, jeg må lære meg hvordan mose,alger og frøplanter formerer seg. -.-