Monday, June 8, 2009

Hva jeg gleder meg til?

Nå kommer det endelig! Dette er det jeg gleder meg til:

Er det flere enn meg her som er spillinteresserte? Flere enn meg som spilte seg halvt i hjel på Assassins creed?

Om ikke kan jeg kanskje by på en liten smakebit av gameplayet fra Assassins creed 2 som kommer i november. Første AC spillet dreide seg om en gammel tid i Jesu-fødsel tid. Rundt i israel. Denne gangen er vi på de sene 1500 årene i Venesia i Italia. Og er du like fascinert av dette århundret som meg, så vil du elske dette:
Dette overvelmende gode designet med animasjonen er faktisk slik spillet ser ut når du spiller det. Gameplayet.
Det er masse kule nye triks du kan gjøre. Og denne gangen drukner du tydeligvis ikke om du havner i vannet. Overgangen fra gameplay til videosnuttene i mellom er fantastisk. Man ser den knapt! Jeg gleder meg som en liten unge, jeg!
Haha, dette var sikkert ikke så spennende som folk skulle trodd likevel, ettersom jeg har "bygd" opp til at det jeg gleda meg til skulle være så stort. Men neida.
Spiller du noen spill?

2 comments :

Arc said...

er ikkenoe fan av assassins creed. ikke min type spill.

spiller spill som- silent hill, deadspace, Halo(selvfølgelig)

gleder meg utrolig til alien-colonial marines og halo 3 ODST kommer!

Catharina said...

Haha, spiller bare skumle spill, du 8)!
Jeg har ikke spilt noen av de spillene i større grad, så jeg kan ikke utdype meg x)