Wednesday, June 10, 2009

Hit og dit

Jeg kom hjem for en halv time siden ca og er i kjempegodt humør nå. Skoledagen gikk supert. Alle timene på skolen gikk med på presentasjoner. Vi har hatt et prosjekt nå over 3 ukers tid som gikk ut på fremtiden. Vi skulle velge et medieyrke som vi så for oss selv i om noen år frem i tid. Det gikk greit, selv om jeg var nest sist og ble nødt til å løpe til bussen da vi var ferdige.

Jeg skulle til jessheim kun for en grunn i dag: Kebab. Jeg har hatt så lyst på det nå i mange dager, jeg ble nødt til å kjøpe meg det. Jeg kom senere på at jeg uansett hadde et annet æren på jessheim, og det var å ta ut hele 1700 kroner til det trafikale grunnkurset jeg skal på om en time.
Jeg løp rundt på gamestop og klarte ikke gå der ifra uten å få kjøpt meg den koslige alien-filmen Coocon. Mannen bak kassa spurte om jeg kunne tenke meg en dansematte til PS2, jeg takka ikke nei, jeg. For den var gratis.

Så stakk vi, jeg og Rino, innom spaceworld hos Lars, storebror for å se etter The Curious Case of Benjamin Button som jeg vil se i kveld. Rino fikk også kjøpt seg en komponentkabel.
Jeg fant igjen bjørnen! Den har jeg ikke sett på mange, mange år! Gjett hvem som har fått seg ny vannflaske til å ha med på skoloen!
Jeg legger ut fotografiene fra skoleprosjektet senere i dag også. Om jeg ikke har alt for mye å gjøre skal jeg få laga en liten HTML-tutorial også, for den beskjedne som spurte om det. Kom gjerne med spørsmål som jeg kan få besvart til den eventuelle tutorialen!

Rino kom forresten opp i religion til eksamen. Ønsk han lykke til.
Ha en flott dag!

4 comments :

ceciliemaria said...

Å, så søt bjørn! Minnene strømmer på, *ler*

Ikke verst å få gratis dansematte. Lucky you!

Du har så rett, det er vanskelig å huske å ta piller... Men nå SKAL jeg klare å få dem i meg regelmessig!! Tusen takk for de fine orden - jeg blir kjempeglad! <3

xTheresah said...

Kebab på Jessheim er godt xp

Lise said...

Åh, jeg vil se den filmen! ;D
Den bamseflasken var jo hær i fjor eller noe, jeg fikk ikke kjøpt "/ Er nødt å skaffe meg det nå! :D

sv: ja, det er utrolig kjipt det med 5 pluss! Det hjalp liksom ikke enda hvor mange ganger læreren sa hvor sterk den var :p

Kristina said...

Bjrønedrikken :D åh, drakk alltid den da jeg var liten!