Sunday, June 14, 2009

Helgesnakk

Hei!

Guess what! Jeg syns egentlig det er litt synd de gangene jeg besøker mamma og pappa. For da får jeg sjeldent tid til blogging. Det er så flaut når andre enn elskling skal se på. Skremmende er det, nesten.

Nå har jeg nettopp vært ute på en joggetur. Skal ta litt styrketrening før jeg order meg og kommer meg i seng.

I helga har jeg bakt boller og shoppa litt. Jeg så Taken og spilte Mafia Wars med pappa på Facebook. Jeg har trent og skrevet fremtidsplaner. I dag kom Lars(broren min) og familien på besøk. Vi grilla masse og koste oss. Og siden de bor på Jessheim kjørte de meg hjem til brårud, så snille er dem.

Bilder av resultatene etter shoppingrundene mine kommer heller i morgen. Nå må jeg komme i gang!

Haha, redigert så ille at det ikke ser godt ut engang.

2 comments :

MARIA M said...

Det så veldig godt ut:D

amalie said...

De bollene så ikkkke gode ut elleer!