Monday, June 1, 2009

God morgen!

Hei igjen, bloggen!

Nå er jeg hjemme på brårud etter en helgetur hos mamma og pappa. Jeg våknet for omtrent en time siden av en veps som prøvde å komme under dyna mi. Sola skinner meg midt i ansiktet nå, og jeg skal bare nyte sola i hele dag ettersom jeg har hørt rykter om at det ikke blir så soleklart resten av uka.

Jeg har ikke fått blogga i helga ettersom jeg ikke tok med meg laptopen(med vilje). Men jeg håper på å komme inn i det igjen så snart som mulig. Jeg tar forresten gjerne imot konstruktiv kritikk. Kom gjerne med forslag til hva jeg kan gjøre bedre, og emner jeg kan blogge om.

Jeg shoppa forresten litt på lørdag, og bilder kommer ut senere. Vet ikke om jeg orker å be elskling ta bilde av meg med plaggene på, men vi får se.

Er Rino alene om å gå barbeint konstant på sommeren?

5 comments :

Yvonne said...

Sv: Tusen takk for det! :)

Martine said...

Jeg går aldri barbeint om sommern (bortsett fra på gresset.) Takler det ikke :-p

fixmeta said...

sv tnx

elise kristin said...

jaa du var det!:) hihi :D
og takk for det ^

Linda said...

tusen takk:)