Wednesday, June 3, 2009

Fotografi - Makrolinse

Her er forresten noen fine resultater etter fotoshooten i dag. Dette er ikke bildene jeg skal bruke til selve prosjektoppgaven, men fine ble de uansett. Og jeg har bare fokusert på å få bildet skarpt av de forskjellige modellene. Jeg har altså ikke lagt vekt på det at min refleksjon synes i bildene. Det fjernes eventuelt ved redigering om bildene skulle blitt brukt til oppgaven.
(Klikk for større)

Lovise sitt øye
Charlotte sitt øye
Mitt øye
Andrea sitt øye
Jeg tok fotografiene med et Nikon D100 kamera og en makrolinse.

10 comments :

Arc said...

er dette før og etter redigering, eller med og uten macrolinse?

Ray S. said...

Fine bilder! :-) Bildene av Lovises øye var veldig fine. Der ser man ikke gjenskinnet av kameraet.

Catharina said...

Arc: Før og etter redigering x) Tror ikke jeg hadde klart å ta akkurat det samme bildet med forskjellig linse, gitt.

Arc said...

luls dumt spørsmål XD fine bilder ! klare, og så detaljerte :O

Catharina said...

x) øyne er pent!
Men, jeg må redigere dem en smule til egentlig. For det er ikke så kult med gjennskinn fra fotografen xD

Kristina said...

Så utrolig stilig!

ceciliemaria said...

Oi, tøft! Likte best det øverst til høyre. Nydelig! Også så fint å se hvordan hvert øye er å unikt...

Kirby-Ann K. said...

Tusen takk! Utrolig koselig å se at du liker det jeg skrier

Kristina said...

Tuusen takk søta! Nå ble jeg glad :D

Nora Alexa said...

Åh, så fascinerende å se øyne på så bra kvalitet. Det er veldig vakre ting på menneskekroppen.

Denne bloggen var nydelig, jeg tror denne havner på linke-listen min ^^