Tuesday, June 2, 2009

Extra


Meh, hei bloggen!
Jeg kjeder meg, og jeg er i tillegg for sliten til å få rævva i gir. Jeg har en del lekser jeg må få gjort til i morgen, og jeg må forberede meg mentalt på å sminke og kunne at fine bilder i morgen. Stess, men det blir selvfølgelig gøy å sminke! Og jeg gleder meg til bildene er ferdige, for jeg er sliten av prosjekter nå.

Til onsdag skl visst det trafikale grunnkurset begynne, og det blir kjempedeilig å endelig få kommet noen vei. Dette takket være Charlotte!

Jeg er virkelig sliten jeg. Det ligger en gidigen pose med skittentøy på gulvet som jeg skulle vasket for lengst. Den er omringet av rot. Tomme flasker, håndkler og klær. Jeg orker knapt å se etter. I tillegg er jeg sulten. Jeg har bare hatt vett og egoisme i meg til å spise to is siden jeg kom hjem fra skolen for 4 timer siden. Jeg tygger flittig på Extra tyggis.

Hvor kjedelig dette nå kan høres ut så blir det værre. Jeg skal faktisk informere om et kjempevondt munnsår jeg har fått under tungen like ved piercingen. Det kjennes ut som hele tunga er hovna opp, noe den faktisk ikke er.

Rino ville ikke informere meg om når han kommer hjem i kveld, så jeg blir vel bare sittende her å sture uten å få gjort unna noe som helst før han kommer. Når jeg savner Rino klarer jeg ikke prestere noenting, virker det som. Jeg klarte ikke engang å få satt på TV'n, så tafatt er jeg.

Forresten, jeg benytter mulighetene til å reklamere for en ny blogg. Jeg sammarbeider sammen med www.wgokke.blogspot.com oftere omtalt som Charlotte i denne bloggen. Sammen skal vi prøve å få igang en skikkelig aktiv blogg som vil by på noe de fleste jenter kan finne interessant.
Kanskje en smule klagende innlegg, men det får gå. Ha en fin dag videre!
Og kom gjerne med en morsom replikk, for her kunne jeg trenge en latter!

4 comments :

Kristina said...

Trafikalt grunnkurs er gøy faktisk, så da har du noe å glede deg til! ^^

ceciliemaria said...

Auauau, munnsår kan være så vondt! Hadde et for en mnd eller to siden, og jeg måtte ta smertestillend :/ Iiiik.

Is er så godt, spiser litt for mye av det for tiden, merker jeg. Dvs, JEG syns ikke jeg spiser for mye av det, men en annen ville nok hevet øyenbrynene litt ;) *ler*

Trøtt og sliten jeg også. Gi meg lit energi, anyone?

maikathrin said...

SV: selvsakt:) hadde vært veldig trivlig om du linket til meg:) Si fra da! Så jeg får lest:)

http://maikathrin.blogg.no

Natalie said...

Oi, det bilde av deg var fint ^^