Thursday, June 11, 2009

Bursdagsbarn i dårlig vær?


Jeg savner det fine været, jeg. Regner med at jeg ikke er alene i det hele tatt, egentlig.

I morgen er det visst meldt dårlig vær så det blir ikke grilling på skoleavslutningen. Det forhindrer jo ikke dagen i å bli koslig likevel da.
En ting jeg har glemt å nevne, men som jeg hører mye snakk om i det siste er jo eksamen. Herlighet, jeg har jo glemt å skryte! Jeg kommer faktisk ikke opp i eksamen jeg, og jeg har fri fra i morgen av. Grunnen til dette er fordi jeg gikk 1. året i fjor med samme fagene og er på en måte blitt ferdig med eksamenen for 1. klasse. Så heldig er jeg, for å si det sånn.

Mamma har forresten bursdag i dag. Hun blir hele 54 år, og ser ikke eldre enn 40 ut. Gratulerer mamma! Skal hjem på besøk til mamma og pappa i morgen. Rino blir ikke med dog, for han må forberede seg på noe spennende jeg skal fortelle om senere.

Klokken 6 i kveld skal jeg på det trafikale grunnkurset igjen, og det er kunn to ganger til etter det så er jeg helt ferdig. Kjempedeilig å endelig komme igang, kjenner jeg.

For øyeblikket holder jeg på å hjelpe Rino med eksamensoppgaven hans. Så om du har noen saftige tips på filosofi og David Hume kom gjerne med dem.

Hjelp meg gjerne med å komme på en perfekt gave til mamma også. Hun fortjener det beste.

5 comments :

kristin said...

Sv: Det er absolutt verd det , uansett om jobben er dårlig :) så er pengene nødvendig! :)
+ en fin gave til din mor er at du kan lage et album av deg og henne, et minne for livet :)

mari johanne said...

Sv: Ja, det er vel klesbutikker som er den største skrekken hos dem alle! :-p
Takk for gode ord. Fin blogg selv! Hvor har du lagd headeren din? :-)

Chicka said...

mhm, godt med litt usunt i blant da :p tihi :) det må man unne seg! :)
tusen takk forresten!! :)
kjempe kul en header du hadde!! fiin!! :)
Kjøp inn en stor og fin ramme, og sett inn masse bilder der av dere!! :)
beste gave og minne en kan få :))

LT said...

Sv: Takktakk :)

ceciliemaria said...

Gratulerer til mamma'n din, og gratulerer til deg som ikke kom opp i eksamen! Så deilig!

Hodet mitt har sovnet, så jeg har desverre dårlig med gave- og eksamenstips... Hmmm.. Nei, ingenting. Sorry! :/

Men jeg håper du får en finfin kveld, ihvertfall!