Monday, June 29, 2009

Burre sover


Jeg dro ikke ut likevel i dag. Jeg løp heller etter isbilen og så på Tropic Thunder og Stranger Than Fiction. Av og til legger elskling kontrollen i hånda mi for at jeg skal spille, og andre ganger kommer Noomi og snuser i tastaturet.

Vi skal straks støvsuge huset, og kanskje vi får med hele familien til å se på Yes Man i kveld.

Det er sommerferie og jeg som mange andre koser meg i heten. Det blir forhåpentligvis tordnevær i kveld. Det er alltid så koslig.

5 comments :

Per9ll3 said...

SV: haha!sant. Takk for kommentaren :D

Vilde Sørensen said...

Torden er det beste jeg vet !
Kos deg masse i kveld da. (:

I r l i n. said...

Virker som en deilig dag, og det fine bilde av katten passer jo kjempegodt til følte jeg. (rolig, avlsappet og deilig). :)
Må forresten si at designet på bloggen din er helt digg! Misunner deg det asså! :D


sv; tusen hjertelig takk for kommentaren din. ja det var litt av en opplevelse som jeg er glad jeg fikk med meg før han gikk fra oss. Veldig koselig at du la igjen noe på bloggen min, satte jeg veldig pris på! Håper du får en fin dag!

Josefine said...

Kul blogg ! ;**

ceciliemaria said...

Syns det hørtes ut som en bra bruk av kvelden, jeg! :o) Koselig å kose seg hjemme ;o)

Jeg syns tordenvær KAN være koselig, men ofte er det kun irriterende, fordi man må skru av så mye strøm :/ Jaja, det minner oss på hvor avhengige vi er av teknikk!