Sunday, June 7, 2009

Asta La Vista, Baby!

Jeg tar "gleder meg til"-innlegget i morgen, heller jeg! Er for trøtt til det nå, kjenner jeg.

I løpet av kvelden har jeg tatt et avslappende bad sammen med elskling. Bretta klær og laga middag til oss to mens de andre var ute. Vi satt oss ned å så The Terminator 2 og proppa i oss popcorn og kake. Nå er helgen over, lørdag var over for lengst så nå er det stopp på sukkerinntaket til neste helg.
Som sagt har jeg faktisk aldri sett Terminator filmene, men hittil har de vært ordentlig kule. Eller, kanskje ikke 1'ern, men 2'ern var det ekstremt masse kul action i!

Nå skal jeg sove så jeg klarer å stå opp til skolen i morgen. Dette er min siste skoleuke, og jeg gruer meg vel egentlig litt til å bli ferdig for året. Men det skal selvfølgelig bli deilig med ferie, sant?

Så forresten at mamma hadde kjøpt samma leppestiften som meg! Dog hun kledde den bedre enn meg *sippe*.
God natt i bloggen!
(ha ha, høres jo ut som om jeg befaler lysene i bloggen å slukke, eller noe)

4 comments :

Kristina said...

Tusen takk for en kjempe fin og støttende kommentar på innlegget mitt i går. Sette vanvittig pris på det, skjønna. Det skal du vite! Klem

Siw Christina said...

Mente du med det ?:)

Siw Christina said...

Haha, jeg skjønte den første :P
Trodde du mente du ikke ville bli med eller noe :P men nå er jeg med :P huff, føler meg så smart (a)

Wgokke said...

Jeg vil ha den leppestiften D: