Saturday, May 23, 2009

Utfordring: Accomplished!

Meh. Jeg gav etterhvert opp å laste videoen opp på bloggen, så jeg benyttet youtube. Men dæven. Musikken ble tatt fra klippet og det var litt trist.
Space Monkeys fra soundtracket til filmen Fight Club. Kjipe saker, for jeg finner den ikke ellers på youtube.
Jaja, uansett. Nå utfordres DU! Sett opp kameraet og film deg selv når du utgjør morgensminken. Det skal ikke være en tutorial for hvordan du sminker deg, du skal generelt bare bli bedre kjent med kameraet.
Og forresten, jeg er fullstendig klar over at jeg lager mongoutrykk når jeg sminker meg. Men hvem gjør vel ikke det?
Tar du utfordringen?!

10 comments :

Tanja Renate said...

JEG TAR DEN! - i morgen. ellerno.

Tanja Renate said...

jeg vil se videoen, btw : <

Catharina said...

Får du ikke sett den D:?

TT said...

Den er satt til privat, du må endre innstillinger :]

Catharina said...

Åh, såpass :) fiksa nå hvertfall. Haha, det er egentlig ikke no særlig å se på x)

Tanja Renate said...

Tehe:D

Wgokke said...

så moro at du gadd å ta utfordringen min : D det blei jo bra også! : D

Catharina said...

x3

Mette said...

uuuuh, det var fascinerende å se på D:
selvom jeg føler meg litt sneaky-gammal-pervo som ser småpikene sminke seg.

Pøtt pøtt. Kanskje jeg tør å ta utfordringen jeg å D:

Catharina said...

: D JA METTE!