Sunday, May 3, 2009

Stockholm, ja.

Jeg kom nettopp inn døra etter å ha kjørt elskling til Gardermoen. Klokken fem letter flyet og kursen er mot Stockholm.
Han ringte meg faktisk nettopp og fortalte meg at han hadde samme plass på flyet som Jack Shephard har i LOST: 23B.

Han kommer ikke hjem før til torsdag - om det er kveld eller morgen vet jeg ikke, men det er lenge likevel.
I mellomtiden har jeg smålig noen planer:
- Bowle med Charlotte
- Sove hos Cecilie
- Sove hos mamma og pappa
- Henge med Maria og Terje

Det er ikke godt å si om jeg ender opp med å gjøre alt det der, men jeg har ihvertfall noe å gå etter om jeg skulle kjede meg.
I kveld er det grilling, og en eller annen gang i kveld, nå som jeg er alene så skal jeg få skrevet et interessant innlegg om en teori jeg og elskling plutselig kom på.
Så vil jeg senere i noen dager nå fortelle hva jeg tenker på nå som jeg bare er meg selv her uten min bedre halvdel. Jeg skal også informere om hva jeg driver med for tiden, uansett hvor kjedelig det nå enn er.
Også må jeg selvfølelig få scanna inn Aurabildet mitt. Jeg "lovet" vel å legge det inn forrige helg, men kom aldri så langt. Jeg syns det er teit å love ting i en blogg. Jeg blogger for eget behov, sortere tanker å ha det gøy i kjedsomme tider. Jeg blogger når jeg vil, og når det er noe jeg ønsker å formidle.

Og forresten. Jeg er i skikkelig diskusjonshumør. Eller, diskusjon med måte, ikke noe som blir krangling. Så vær så snill og konfronter meg med noe, eller spør om min mening innen noe. Jeg blir kjempeglad om noen får meg til å tenke skikkelig!

4 comments :

Katrine T.J. said...

Hmm... Hvor er alle babyduene? Er universet evig? Hvis ikke, hva befinner seg utenfor? Hvordan syns du at jeg skal feire bursdagen min? Burde jeg studere på Hawaii etter videregående? Hm... Gaah, kommer ikke på noe sånn egentlig... Håper at du har en fin dag :D

Catharina said...

: D whoho!
Jeg svarer på spørsmålene i innlegg senere ^^!

takk :3

Katrine T.J. said...

:D!!!
Syns du det er ondt hvis Freia begynner å selge påskeegg resten av året også? o.o

Catharina said...

: D haha, gleder meg til å svare ^^!!!