Tuesday, May 12, 2009

Star Trek

Har jeg noengang nevt at jeg er vokst opp med Star Trek? Pappa har alltid vært blodfan har jeg likt å trodd. Han har enormt mange sesonger, og kveldene hans går som regel ut på å se på Star Trek. Med unntak, sevlfølgelig.
Jeg har vel egentlig aldri likt Star Trek så godt. Men jeg har jo aldri klart å unngå å ikke like det. Verdens beste kombinasjon er da skjedd. Star Trek, min barndomsvenn er blitt kombinert med regissøren J. J. Abrams som jeg tidligere har utrykt mitt forhold til. J. J Abrams er en av geniene bak serien LOST. Og i mine øyne er han et geni. I kveld skal jeg se den nye Star Trek filmen av J. J. Abrams.

Dette er forresten en liten del av favoritt Star Trek episoden min.
Andre enn meg som skal se Star Trek eller som liker Star Trek fra før av?

1 comments :

Hanne said...

Jeg har ganske lyst å se den, men finnes ingen som er villig til å dra på kino med meg for å se den og jeg er ikke i humør til å dra på kino alene. Men jeg skal nok få sett den en gang ^^