Wednesday, May 27, 2009

Onsdagsidyll

Hei bloggen!
Dagen min i dag har gått ut på å skisse en hel masse tegninger til det nye skoleprosjektet. Jeg skal sminke og fotografere 4 modellers øyne og presentere det foran klassen!
Gruer meg noe til å begrynne mine valg under komposisjon og slikt, for jeg er flinkere på å føle meg fram med innstinkter enn å ta valg bevisst. Så om du har noen tips, kom gjerne med dem!
LOST gikk nettopp og neste onsdag er det finaleepisode!
Nå burde jeg ha rydda det bomba rommet, og jeg burde burde sove. Men til en forandring har jeg bare lyst til å sette meg ned å tegne. Jeg har kommet skikkelig inn i tegnemodus igjen, og det er deilig å ha den følelsen tilbake.
Jeg gikk forresten hele skoledagen "naturlig" sminket i dag. Avslappende, men jeg så mest sanynlig møkk ut.


Hva har du gjort i dag?

5 comments :

Wgokke said...

Jeg synes det blir dumt å måtte skisse nøyaktig hvordan man vil ha bildene, man ser somregel der og da hva som blir bra. Og nei, du så ikke møkk ut catharina 8)
jeg gleder meg til å bli sminka av deg : D
og btw, søtt bilde av deg^^

Catharina said...

Uff, enig x) Det er mye lettere å stå med kameraet i hånda og knipse xD

Haha, åjoda : D
Jeg også! Det blir gøy 8)
Takk, Charlotte ^^!

Frk. Gea said...

Tusen takk :D likte designet ditt på bloggen! :O

nette said...

Stilig blogg du har!

elise kristin said...

vet du hvor utrolig pen du er? :D