Thursday, May 28, 2009

Ny hest og pengekrise

(Warning: Kjedelig hverdags innlegg)

Nå sitter jeg her og holder på å sovne. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så trøtt, men jeg tror det er allergimedisinene mine som gjør det.
Maria har annskaffet en ny hest. Hun er nydelig. Lys, grå-brun aktig. Alltid så gøy å se når vi får nye hester.

Neste uke har jeg selv fri både mandag og torsdag og hele uka skal vel gå med på trafikalt grunnkurs(regner jeg med). Kurset er kjempebillig, men allikevel dyrt for min lommebok. I tillegg må jeg annskaffe et månedskort så jeg kommer meg til mamma og pappa i morgen. Rino har eksamner og kommer til å være sent på skolen alle dagene, og jeg skal fortsette på fotoprosjektet.

Jeg snakka nettopp med mamma på telefonen. Hun har kjøpt en kjempefin sort kjole-sak til meg. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det, men jeg har gått å sikla på hennes i flere måneder nå. Endelig min tur!

Mens jeg drar avgårde til mamma og pappa for å kose meg drar forhåpentligvis elskling til pappaen sin. forandring fryder - såvidt.

Jeg tror jeg skal legge meg nedpå en stund før jeg sniker meg til å se LOST finalen. Tenkte det var like så greit å se siste episoden nå, ettersom neste uke blir masse stress.

Synd det blåser så mye i dag. Jeg vil ut å ta bilder av små søte blomster!

6 comments :

charlotte said...

hei :-) sykt fin side! Kunne du laget en fin/søt enkel header til meg ? ^^

Lillestoremeg said...

Sv. Tusen takk :) er kos å få tilbakemelding på bloggen. Så man ikke føler man sitter og skriver til seg selv.
Utrolig bra design på bloggen :)

_Trine_ said...

Lost er gøy:D

Arc said...

oh hai darlin'
du er kler hvitt :O

ceciliemaria said...

Å, så gøy med ny hest! Jeg har holdt på meg hester i mange år, jeg også. Hadde en herlig fjording i 6 år...

og så heldige deg som har fått kjole.. Er så gøy når man eeeendelig får noe som man har ønsket seg skikkelig mye!

Tusen takk for den skjønne kommentaren din. DU er snill, du! :o)

Håper du får en deilig helg!

Anniken said...

Takk for kommentar. Kjempefint design selv:D Du er den fødte kunstner jo, sjekk de tegningene da:) Falt i smak