Tuesday, May 26, 2009

Kort spørsmålsrunde

Hvor er alle babyduene?
Er universet evig?
Hvis ikke, hva befinner seg utenfor?
Hvordan syns du at jeg skal feire bursdagen min?
Burde jeg studere på Hawaii etter videregående?
Syns du det er ondt å selge Freiapåskeegg resten av året også?


Dette var spørsmål jeg ble stilt for en liten stund siden. De skal nå besvares!

1.
Babyduene kommer ikke til syne for allmenheten før de er store nok til å kunne fly. Innen da, holder de seg i redene sine.
Når duer kan fly er de på størrelse med andre duer, så det er ikke størrelse du skal se på, men halefjer. Om rumpa er stuss er det godt mulig det er en liten babydue.

2.
Universet er ikke evig. På samme måte som ingenting faktisk er noe siden det heter noe, og er overalt. Universet kan på sett og vis ikke stoppe noe sted, for det om på realistisk vis, må jo gjøre det. Men jeg tror det befinner seg noe utenfor. Kanskje et system vi aldri kommer til å være i nærheten av eller forstå.
Jeg aner rett og slett ikke!

3.
Altså. En idyllisk feiring ville vel vært å dratt en tur til syden med familie eller kjæreste? Du fylte tross alt 18 år.
Men den mindre originale feiringen, som alikvel er stor er jo å invitere de nærmeste til en koslig kake-snakke-fest i den nye hybelen din.

4.
Nei, du burde ikke det! For da ser jeg deg mest sansynlig enda sjeldnere enn nå. Men for all del, gjør det du har lyst til. For du er enda ung og den sjansen får du kanskje ikke igjen. Og om du skal dit å studere kan jeg kanskje komme å besøke deg!

5.
Jeg syns det er ondt. For det første så blir det ikke noe spesielt med påsken lengre. Og for det andre så er nok ikke jeg den eneste som vil sørge over de ekstra kiloene og den etterhvert så anorektiske lommeboka.

Haha! Spørsmålsrunde besvart!
Nestegang noen faktisk stiller meg spørsmål skal jeg svare med video. Så sant jeg får mange nok spørsmål da. Men jeg er ikke så taper at jeg setter opp en spørsmålsrunde, for jeg kommer ikke til å få et eneste spørsmål om ikke jeg reklamerer for det. Damn.


"Flesk! - Sa bonden og slo seg på trebeinet"

8 comments :

Mari said...

sv: Tusen takk! :)

Råkult design du har!

Anonymous said...

Bare til å tenke at det skal bli en fin dag, så blir det nok det :D

åå, tusen takk! syns du var pen jeg :)!

- beritsh

Wgokke said...

hahaha, den der på slutten med trebeinet xD

elise kristin said...

catharina: så utrolig fint sagt, tusen takk!:)

elise kristin said...

uhm, det kolonet skulle ikke være der btw. jeg kopierte fra min blogg skjønner du^hehe!

Catharina said...

Elise: Takk selv :)!

Susanne said...

sv: Tusen takk:)
Var veldig fårnøyd med det lange håre, men så skulle jeg klippe litt, men så er mamma frisør, så hun var så lei av at jeg maset hele tiden, så hun klippet det like så greit kort.. Kjipt da, men det våkser jo ut :)

David said...

Formålet blir til vår menighet og noen indiefilm festivaler vi skal sende den inn til.

Dette er mer en lidenskap enn en hobby tror jeg :)