Tuesday, May 26, 2009

Jeg orker ikke

Nei, jeg er sliten og ligger her og prøver å få sove.

Jeg orker ikke gjøre skoleoppgavene mine. Alle på skolen sitter sikkert å jobber rumpene av seg. Jeg har fått oppgaven jeg også, men jeg orker ikke.
Nakken verker, bihulene verker, magen verker og værst: hodet verker.
Det er grunnen til at jeg ble hjemme i dag også.

Klageinnlegg!
Neida.
Joda.

Uff, jeg vil på shopping. Greit, jeg var faktisk på en dyr shopping for kort tid siden. Men jeg ble sulten på mer, og jeg har sett så mange fine lyse topper jeg har lyst på. Dessuten har endelig elskling sagt seg eni i at jeg kler hvitt.
Men jeg får mest sansynlig ikke shoppa igjen før til august!
Tenk deg det! Lenge.

5 comments :

Mia Isabella said...

sv: Hehe, ja ^^, Tusen takk :D

Stine Mariel said...

Jepp:P Men hva skal konkurransen være om i så fall, og skal jeg ha premie med?

Stine Mariel said...

Ok:) Takk for tips:)Fin blogg du har forresten:)

Kristina said...

Fort å heller ville gå på shopping istedet for å gjøre lekser ,p heheh..

Mette said...

du går ikke glipp av noe her. er ingen ting å gjøre <.<

og siden jeg ikke har noe å gjøre, regner jeg med at det gjelder for alle...

så... whoppidu!