Saturday, May 23, 2009

Jeg glemte kameraet

Ei felles venninne av meg og Rino inviterte til bursdagsfest i går men jeg glemte kameraet mitt.
Det var kjempegøy og koslig. Og jeg fikk dempet kakebehovet mitt for en stund.

Helt siden i går morges har jeg stresset noe med symptomer for graviditet. Ømme bryster(ekstremt ømme, faktisk) og verken mensensmerter eller blod. Men i det Rino snudde seg i morges og endte med kneet pressende hardt ned i magen min ble jeg glad. Jeg lå der å nøt mensensmertene for jeg visste at jeg endelig hadde fått mensen. Høres ikke helt logisk ut å juble over noe sånt noe, men.

I dag har jeg egentlig lyst til å dra hjem til mamma og pappa for så å dra på flystevne på Kjeller på søndag. Men oppgavene til elskling bør få fokuset. Derfor skal jeg få låne Speilreflekskameraet til den snille Charlotte i dag for å få gjort den siste oppgaven.

Forresten! Jeg sa jo i går at jeg gjennomførte utfordringen. Men videoen tar flere timer å laste opp så jeg får ikke gjort noe med saken hittil. Trenger bare masse tålmodighet fra pc'n sin side.
Er det vanlig at det skal ta flere timer? Noen som har noe peil på det?

Jeg gleder meg enormt til sommerferien nå. Bare det å kunne slappe av og dra hvor jeg vil til hvilket som helst tidspunkt på dagen. Kose meg og, ja. Det skal bli deilig nå som jeg har blitt lokket av smaken på en skikkelig langhelg.

Det er lørdag og i dag skal jeg kose meg med mensensmerter, godteri og forhåpentligvis en baklengs runde med den for lengst etterlengtede Star Wars. I tillegg skal jeg ut i sola og kose meg for så å møte Charlotte for å ta det fotografiet av Rino. Gleder meg, jeg.


Hva går din lørdag ut på?

4 comments :

Tanja Renate said...

Ah, sant så sant :3 Men den ser så god ut! Risen som er i de fleste sushiretter er jo utrolig god, så er nok samme type ris dette også (: Kunne lett ha ødelagt noe som ser så søtt og godt ut!:D

btw. adda deg til bloglovin' ^^

Tanja Renate said...

SV: Bloglovin, det er en slags "watchlist" som på dA, der du får oppdateringer fra de du "følger/watcher" :D Med en gang de poster en post, så kommer det opp på bloglovin! superenkelt fant jeg ut nå, først flere måneder etter jeg registrerte meg :')

Tanja Renate said...

Ja, er noe sånt^^Her på blogg.no er det kun "vennelister" - så folk med 500 venner vil ha problemer med å holde med de bloggene de virkelig føler meg på, derfor er BlogLovin' veldig sjekt, slik at man kan være venner med folk uten at man trenger å være veldig glad i bloggen dems. Sånn spamgreie nesten. For vennelisten må "godtas" så det er ingen watchlist kinda.

Arc said...

aaahahaha loolz jeg lo høyt seriøøst! XD kjæresten din er morsom XD. spess når ha nskriker heHAHEhahea