Monday, May 18, 2009

17.mai 2009

Jeg møtte en 17. mai-pyntet brårud, og helt tilfeldig vis løp elskling over veien i det jeg og pappa kom kjørende. Pappa satt meg av på busstoppen og dro like fort mens jeg og Rino fulgte etter korpslydene fra barnetoget.

Det tok ikke mange timene før vi dro til Jessheim. Meg etter mye om og men med hvorvidt jeg skulle pynte meg eller ikke. Altså, i hvilken grad, da. Jeg skulle egentlig ha på meg den nydelige kåpen jeg har fått av Maria og Terje, fordi den er fin og for å matche deres antrekk i dag. Jeg endte opp i jeans.

Her ser vi starten på toget. Det var 15 minutter til Russetoget skulle komme. Men det tok faktisk hele 90 minutter før de faktisk kom.

Som jeg sa, så skulle jeg egentlig matche Maria og Terje. Men det fikk jeg altså ikke til i Jeans. Dritstilige antrekk de har, sant? Og forresten, Maria har maken sko som meg!
Haakon og Julian blide som få. Med unntak i løpet av de 90 minuttene, selvfølelig.
Og jeg slo min årlige isspiserekord. Jeg spiste bare én is. Buhu.
Jeg filma såvidt litt med kameraet mitt da Russetoget endelig kom. Dog det tok lang tid før jeg oppfatta at det var Vegard B som ropte på meg.

1 comments :

Små Gleder said...

Jeg liker at gother-stilen er så gjennomført! Jeg har selv så problemer med å få en gjennomført klesstil. Det ser forresten fryktelig varmt ut med så mye svart i solaa :) hehe.

Håper du hadde en flott 17.mai!