Sunday, April 5, 2009

Twin Peaks


Det føles ut som om Twin Peaks har vært med meg hele livet. Som om jeg har levd i Twin Peaks på en måte. Jeg så ikke serien før jeg var rundt 15 år gammel. Men jeg følte dette fra første stund.

Jeg begynner nesten å gråte av musikken. Det er blitt rundt 1 år siden jeg så Twin Peaks sist. Jammen meg på tide å se det igjen.
Felte visst en tåre nå når jeg så introen igjen etter så lang tid.

Twin Peaks annbefales på det sterkeste. Det er kanskje ikke så bra, men på en måte vil det finne fram til noe godt i alle. Desuten er du oppdatert om du ser igjennom det. For Twin Peaks er vist tidenes serie laget av den verdenskjente snålingen David Lynch.

2 comments :

twolefts said...

jeg har litt lyst til å se den serien, men har aldri fått satt meg ned og sett den, den ser så innmari bra ut, og det lille jeg har sett på TV2 virker genialt.

Katrine T.J. said...

Vi må se den sammen en dag! :D