Wednesday, April 8, 2009

Star Trek


Okey, quess what?!
Doh, dere vet det sikkert fra før av, men det blir faktisk laga en Star Trek film av samme regissøren som regisserer LOST. That's so freakin' awzum!! OMG.

Neida. Men jo, jeg kan fortelle at noe så patetisk som Star Trek har faktisk fulgt meg hele livet. Og jeg har alltid likt det og hatt en god og varm følelse for det, fordet om det ikke er alle episodene som er interessante.

Nå igjen blir vi kjent med min gamle venn Spock igjennom denne nye filmen som kommer i begynnelsen av mai. 2009. Jeg gleder meg til døds. Det å kunne få se Star Trek med bra musikk og god action. Det å kunne få se barndommen mye større enn det den var! Åh, som jeg gleder meg.
Gud som jeg gleder meg!

1 comments :

Katrine T.J. said...

Nei, nei, nei! Star Trek er aldeles ikke patetisk o.o. Syns jeg da... :3 Må se den filmen :D!!!