Thursday, April 16, 2009

Påskeferien 2009

Hjelp! Jeg har ikke blogga på en uke!

Vel, påsken er over og det er ikke lenge til enda en helg.
I påsken har jeg egentlig ikke gjort noe særlig. De 3 siste dagene før påsken så var klassen på Amandusfestivalen. Det vil vel heller si at alle bort sett fra meg og Mette var der. Jeg og Mette måtte lage dokumentarfilm, så vi lagde en dokumentarfilm om brårud som resulterte i masse gnagsår på beina.


På fredagen dro jeg til Katrine som har flytta til Holter. Jeg glemte å ta med meg kameraet mitt, men jeg skal ha det med en annen dag så jeg kan vise hvor fint hun har det der på Eltonåsen i sin egen leilighet.

På mandag dro jeg til mamma og pappa, og de hadde visst håp om at jeg skulle bli der helt til mandag. Vi dro til sverige en tur og jeg dro hjem til Brårud på onsdagen.

På torsdag fikk vi påskeegg selv om påskeaften ikke var før på lørdagen.



Så kom fredagen og da ble vi bedt på harrytur sammen med Dennis og gjengen. Vi dro til Svinesund og jeg og elskling brukte alt for masse penger på godteri og diverse.



Vi spiste også på en rekerestaurant nede ved havna. Det var ingen av oss som spiste reker, though. Det var veldig koslig! Jeg satt ved siden av Amina, og jeg gav elskling kyllingklubberna mine.




Da jeg var hjemme hos mamma og pappa fikk jeg bursdagspenger fra farmor og Lars. Disse brukte jeg på å kjøpe meg en Hannibal Lecter action figur.

Jeg kjøpte meg star wars kinderegg også. 8 stk, så nå har jeg og elskling kule star wars ting hengende fra mobilene våre, men det tok jeg ikke bilde av.

Jeg har også sett litt filmer i påskeferien. Quantum of Solace, Australia, Mission Impossible filmene, Speed også har jeg kjøpt en del filmer. Men de feste av dem ble avbildet på noen av bildene her.

Generelt så var påsken min alt i alt kjempekoslig! Og det var like koslig å begynne på skolen igjen til en forandring.

Hvordan var din påskeferie?

3 comments :

Wgokke said...

så koslig !
men Catharina, du er litt nerd, bittelitt xD

Catharina said...

Hahaha! Jeg er stolt av det : )

Katrine T.J. said...

Sverigetur 8D! Hei! *se på* Jeg liker godteri :3~ Det var koselig i ferien da du kom på besøk ^^ Jeg må komme på besøk til deg snart :D