Wednesday, April 29, 2009

Hva er ditt favoritt TV-program?

I dag er det Naturfag heldags. Derfor har jeg fri, eller, jeg har hatt fri.
Jeg våknet kl 0600 og gikk i dusjen sammen med elskling. Morgenen virker så mye lengre om vi står opp og bruker litt tid sammen.
Da han hadde dratt så jeg på tv. Deretter pc og levde mitt kjedlige liv. Jeg har i hele dag hatt planer om å rydde, gjøre lekser, sove og jogge.
Hittil har jeg vanskligheter for å tvinge meg selv igang med joggingen. Noen tips?
Jeg hadde vel egentlig tenkt å scanna aurabildet mitt og lage et innlegg om det nå. Men jeg orker ikke gå inn i stua å hente det. Så lat jeg jammen meg, jeg.
Buhu. På søndag drar Rino og klassen til Stockholm. Han kommer ikke hjem før til torsdag kveld. Farlige saker.

I kveld kommer LOST igjen! Er det flere som gleder seg?

6 comments :

Yvonne said...

Sv: Nei, ikke nødvendigvis, her mener jeg det man ikke ønsker å forstå, folk som ikke har evne til å sette seg inn i andres situasjon. Nei, jeg har ikke opplevd mange vonde ting her i verden, men jeg kan prøve å sette meg inn i det. Dét er det jeg mener, og ergo er jeg fullstendig uenig med deg om du mener det da er et dikt som sier seg selv i mot. Dessuten går det an å lese mellom linjene i et dikt. Ikke alt er rett fram og vedtatt.(..)

Ellers, takk for det.

Yvonne said...

Ja, men det blir jo også sagt i en slags ironi "folk gidder ikke å forstå" liksom. Det er et ektefølt dikt, som faktisk beskriver ekte følelser. Jeg kan ikke se hvordan det da kan bli selvmotsigende.

For all del, jeg tar konstruktiv kritikk, men fordi jeg faktisk kjenner bakgrunnen for diktet, og fordi jeg også ser meningen i hvert ord, så er jeg uenig med deg.

Heidi said...

Re: Takk for det:)

Hadde jeg visst den urgamle, godt bevarte hemligheten som gir motivasjon til å begi seg ut på en joggetur så tror jeg sannelig jeg hadde holdt den for meg selv:p
Jeg har droppet ut av lost grunnet alt for mye kveldsjobbing, men har i planene å ta det opp igjen! Er et veldig bra program, uansett hvor langt de drar det ut!

Yvonne said...

Utifra kommentarene er det jo tydeligvis flere som gjør det da. Man kan dessverre ikke tilferdstille alle. Jeg beklager hvis du ikke forstår, men jeg antar det er noe av greia med å skrive dikt. Ikke alle kan bli fornøyde. Og jeg skriver ikke for å få folk fornøyde heller, men for å få dem til å tenke, den ene eller andre veien. Om man ikke forstår, så greit nok det. Jeg forventer heller ikke at man skal forstå mine dikt. ;)

Selv om du ikke forstår, betyr det da at jeg tar feil? Og det betyr jo ikke at du tar feil heller, mne man har kanskje ulike forutsetninger eller utgangspunkt for å forstå. Det finnes ingen fasit, og jeg er glad for alle tilbakemeldinger jeg får, og jeg er også takknemlig for at du tar deg bryet med å kommentere. Selv om vi ikke er enige, skal jeg ta det du sier til etteretning. Man lærer så lenge man lever. :)

2njee said...

SV: Tusen takk ;) Pen var du, hihi.

ian said...

og det kommer fra en utrolig pen jente :D ?