Thursday, April 9, 2009

God Påske!

I dag er det skjærtorsdag, og påsken har endelig begynt for mange. Det er kanskje først og fremst på påskeaften vi barna gleder oss som mest. Dette på grunn av et saftig påskeegg som venter, forhåpentligvis. Men så heldig er jeg, at jeg får mitt egg i dag! Weee!!

Skal vi se. Hittil i påskeferien har jeg vært å besøkt katrine, jeg har vært på besøk hos mamma og pappa. Jeg har vært i sverige, og nå er jeg på vei til å bli skikkelig forkjøla. Rino har smitta meg. Bleh.

Hva har du gjort i påsken?

I natt drømte jeg om at jeg var i et kjempestort hus. Det var sommer og hele stemningen var kjempedeilig. Anthony Hopkins var også der. Hm...

Hva drømte du i natt?

Nå skal jeg se en film, også skal jeg og elskling ta et langt og deilig bad. Også får vi forhåpentligvis et egg!

Hva skal du i dag?

1 comments :

Katrine T.J. said...

Jeg har hatt besøk av deg i påsken :D! Og andre folk, masse folk o.o

Gaah!!! No! Jeg husker ikke hva jeg drømte i natt, men det var noe fint noe,det er jeg helt sikker på ^^

I dag skal jeg gå en tur [surprise!]