Sunday, March 29, 2009

www.jatting.diskusjonsforum.no

Haha, se han er søt!
Vi stod å venta på bussen en forrige fredag da jeg skulle til mamma og pappa.

Nå trodde jeg egentlig at vi skulle ut å leke i det fine været.
Men det ser visst ut som vi endte med å se en film isteden. Seven Years In Tibet. Ønsker du en filmanmeldelse, så si ifra.

I morgen har jeg gymprøve, så jeg må øve i dag.
Lurer på om jeg skal finne noen fine bilder og lage et litt morsomt innlegg for dagen. Hadde jo planer om å blogge en del denne helgen. Men, men.

Rydda rommet må vi visst også få gjort i dag. Damn.


Hvordan har din helg vært?
Hva pleier du å gjøre på søndager?

1 comments :

Vilde Sørensen said...

Høres kost ut da, å se på film med kjæresten (:

Helgen min har vært kjempefin, litt slitsom, men fin. På søndager pleier jeg å sitte litt med etterhengende lekser, være på dataen, trene, spille kamp eller være litt med venner eller familie.