Monday, March 16, 2009

S K O L E N

Vel, nå sitter jeg på skolen i mattetimen. Dvs, min fritime på mandager.

Det er kun min tapping på tastaturet som høres ettersom alle sitter musestille og konsentrerer seg om prøven sin.

Jeg begynner å føle meg skikkelig dårlig.
Vondt i hele kroppen mens jeg kaldsvetter og hodet verker.
Halsen svir og kvalmen trenger seg på.

Jeg må virkelig se ann om jeg klarer gymmen i dag. Synd om jeg ikke gjør.

Når jeg kommer hjem skal jeg sove! Sove så jeg kanskje blir frisk til resten av uka. Etter denne mattetimen skal vi nemmelig begynne på nytt prosjekt. Dokumentarfilm.

I tillegg til å føle meg såpass dårlig har jeg et enormt åpent og betent kjøttsår i kjeften som brenner. Det gjør ikke ting bedre.

2 comments :

Vilde Sørensen said...

Offda, god bedring. :/
Lykke til med dokumentarfilm, kanskje du kan lage et innlegg om hva den oppgaven innebærer? (: Hadde vært spennende å høre om hva du driver med på skolen og sånt! (;

Catharina said...

Hehe, ja : ) Når vi får oppgaven sånn konkret, så kan jeg jo det ^^

Takk : ) Og Takk! ^^