Sunday, March 8, 2009

R Y D D I N G - slitsomt

Jeg er så enormt sliten nå at det skulle ikke vært måte på!

Jeg har vaska huset og rydda inn i klesskapet. Jeg har bretta masse poser for at det ikke skulle ta så mye plass. Og jeg har ikke jogga så mye som jeg sa jeg skulle. Det var rett og slett isglatt ute, så det var umulig. Ble jo løpende på stedet, så jeg tok bare én runde. Trist.
Vel, Rino fikk ikke lov til å støvsuge huset siden noen så på noe i stua. Så det blir gjort i morgen.
Jeg orker ikke rydde ferdig rommet. Så det hoper seg opp med gjøremål til i morgen.

Nå skal jeg hive i meg litt godteri, slappe av foran pc'n en stund og spille Mafia Wars på Facebook(om du er på Facebook, så join. Det er gøy, og du kan bli min topp mafia!!)

Vi har sitti å slappa av litt også, altså. Så på Ut i Vår Hage 2. Det er gøy.

1 comments :

Juni said...

Åå, kjenner meg igjen der, man får aldri gjort fullt så mye som man håper på, hehe!
Liker bloggen din VELDIG godt :)