Sunday, March 15, 2009

Morning people!

Rino skulle vel strengt tatt vært på skolen for 7 minutter siden. Men han forsvant vel nettopp ut døra. Da skal jeg sitte her helt alene til rundt kl 5 i ettermiddag.

Jeg zapper på tv'n. Nei vet! Flyboys! Den har jeg lenge hatt lyst til å se på nytt. Mange fine skuespillere, og rørende historie.
Synd jeg ikke fikk med meg de første 5 minuttene. Og, jeg håper ikke elskling har noe imot at jeg ser på den.
Jeg har alltid vært facinert av fly. Har lenge hatt lyst til å se The Aviator igjen. Og starte å tegne fly igjen.
Pappa har alltid vært flygal. Flightsimulator er hobbyen hans. Og det å fly over med en Spitfire og vinke ned til oss på verandaen har vært et ingrodd minne.
Og alle flystevnene vi har vært med på. Og FLG arrangementene.


Blogging
I dag skal jeg skrive noen betydningsfulle innlegg. Jeg har tre emner jeg ønsker å ta opp.

-I går var jeg i 70'årslag hos bestemor Grethe. Og der møtte jeg en så prakfull mann. En venn av Grethe. En klok og iherdig mann. Vennligere enn man kan fårestille seg.

-En av emnene vi hadde å snakke om var spøkelser. Ettersom familien til elskling har vært med på Åndenes Makt for å drive ånder ut av huset sitt, og siden Johan(onkelen til Rino) og Grethe ikke tror på slikt ville vi snakke med dem om det. Vi tok en del bilder som vi fant orber på. Orber er energikilder som vises i lys når man tar bilder med digitalkamra. Et annet ord for spøkelse. Det endte med at vi skålte og som kvelden ble eldre og Grethe ble mer og mer påvirket av alkohol så skålte hun for sine døde venner som sikkert var med oss for å feire.

-For noen dager siden, i over i går, faktisk. Så jeg en film som forandret mitt syn på film. Min oppfattelse. Det var en scene så sterk i den filmen at jeg måtte stoppe og se. Og jeg har ikke klart å tenke på annet siden.

Så, noen ønsker?
Skal jeg snakke om mitt nye bekjentskap, spøkelser eller min største filmopplevelse?

Forresten, er det noen her som spiller MafiaWars på Facebook som vil bli min mafia?

3 comments :

Synne said...

Sv: Hvis du virkelig synes det, ble jeg kjempe glad nå :D Utrolig koselig å høre!

Fin blogg, liker designet ditt :)

Therese said...

Jeg ble faktisk nysgjerrig på hvilken film du mener:)

Sv: Ikke så veldig dyrt å bo på hotell for meg nei:) Jeg jobber i SAS så jeg får rabatter på hoteller go flyreiser:) Dvs jeg betaler minimalt:)

F.eks det rommet jeg hadde et døgn på Grand Hotel kostet meg 500 kr ca.:)

KARIN said...

Ser du går på Media linjen. Det vill jeg også! ;D

Fin blogg :)