Wednesday, March 11, 2009

Jordbær - ett eller annet

Jeg fikk slutte på skolen halv 2 så jeg rakk bussen mot jessheim.
Der møtte jeg elskling som egentlig ville reise hjem så fort som mulig. Jeg ville ha gulrøtter og en nutrilettsjokolade og nøtter. Også ville jeg at Rino skulle prøve en bukse jeg så forrige uke, i tillegg til at jeg ville kjøpe et nytt belte til ham.

Rino var sliten og lei allerede idet jeg møtte ham på gamestop.
Han hadde en rekke filmer i hånda, samt spill. Det ble på 350,- ca. Haha, søtnos som får alt han peker på om jeg får nuss.

Vi gikk på meny så jeg skulle få kjøpt det som stod på min handleliste.
Jeg fant ikke noe annet enn den lengst glemte appelsinsjokoladen!
Noen andre enn meg som har savna den?
Rino fikk litago sjokolademelk, te og en pakke blå druer.

Vi gikk innover mot den nyere delen av senteret mens elskling klagde masse. Første sitteplass: Jordbær - ett eller annet. Restaurant/Cafe. Kakao og et kakestykke 85,-. Det var den dietten. Og, jeg hater at jeg aldri har med meg kameraet noe sted. For jeg vil jo skryte og dokumentere av alt det lille jeg gjør når jeg først gjør noe.

På leketøysbutikken fikk han kysset seg til 2 Star Wars plakater også. Og det ble inget belte på ham.

Jeg følte meg dårlig på hele bussturen. Men jeg fikk kjøpt meg gulrøtter på jokern samtidig som jeg holdt på å pisse på meg.

Dagen har vært grei hittil. Men jeg blir nødt til å fortelle Haakon(lillebroren til elskling) at jeg ikke kan farge håret hans i dag heller. For jeg har lekser å gjøre, og LOST å se på senere i kveld.

Hvordan har din dag vært?

5 comments :

Katrine T.J. said...

Så søte dere er :3 Mwahwa <3 <3 <3

Jeg har vært hjemme i dag jeg, gjort lite fornuftig egentlig. xP

Catharina said...

aws x) vel, hverdagen min ser som regel ordentlig kjedelig ut sånn egentlig x) så, jeg vet at det ikke ligger noe særlig negativt i å ikke ha gjort særlig mye fornuftig x3

<3

Catharina said...

aws x) vel, hverdagen min ser som regel ordentlig kjedelig ut sånn egentlig x) så, jeg vet at det ikke ligger noe særlig negativt i å ikke ha gjort særlig mye fornuftig x3

<3

Mette said...

mehe, kan se for deg du absolutt må ha gulerøttene dine mens du hopper opp og ned for å ikke pisse på deg x)

christine said...

special collection te er best!! :)