Friday, March 27, 2009

Jeg er sliten og klokka er mye

God kveld!

Nå begynner jeg å bli passe sliten.
Jeg merker så smått at et munnsår er i ferd med å bli danna i munnen min. Dritt.

Her sitter jeg og skriver regler til forumet mitt. Det er egentlig ikke så harde regler, men lista er allerede på to sider.
Rino sitter ved siden av meg og spiller Bioshock. Det er dritkult! Noe som egentlig minner meg på den spillanmeldelsen jeg skulle ha tidligere. Hm.

I går dukka elskling opp i døra med hele syv filmer!
Kalifornia, På Kollisjonskurs, American High, Catwoman, Desperate Measures, Bare Trond, The Aviator.
En litt annen filmliste enn den jeg tidligere har skrevet opp, egenltlig. Han hadde funnet masse billige filmer, og for en dags skyld så hadde han med kortet mitt. Søte.

Jeg har egentlig blogget lite i det siste. Og har vel egentlig bare planlagt alle ting som jeg skal skrive i fremtiden. Men, en viktig ting er jo å holde ting aktuelt. Det er jeg visst ikke så flink til.

Mer kommer ikke i dag, ettersom jeg er noe opptatt med Jatting. Men det blir nok noe blogging over helgen som sier noe om hva jeg har gjort i det siste.

Så får alle dere som leser dette ha en super helg! I morgen kan vi alle spise godteri med god samvittighet!

Hva blogger du om når du egentlig ikke har noe å blogge om, eller eier no særlig bloggelyst?

3 comments :

Wgokke said...

Jeg søker på google etter bilder og får inspirasjon, eller så skriver jeg hva jeg har gjort, eller hva jeg føler :)

Marte said...

Da tenker jeg hardt, og finner ut at jeg kan blogge om et band, en film, musikk, meninger om diverse etc. Har alltid noe på lur:D

Arc said...

nydelig :O