Monday, March 30, 2009

Jeg er både sunn og usunn!

Jeg spiser det jeg syns er godt, jeg...

7 comments :

Mette said...

uuuuh, sånne kjeks-greier!....som man aldri veit hva heter men som er i sånn sær boks og er gode... Mmm..

Catharina said...

haha : D jaa

Man vet jo hva dem meter, men det har et sånt teit navn som er vanskelig å si, og flaut å uttale O.o..

birgitte said...

naam, de kjeksene er farlig gode!: D

Katrine T.J. said...

Nå fikk jeg lyst på mais... veldig lyst på mais o.o

:D

og kjeks :3

Catharina said...

Jeg vil ha med mais til deg på fredag 8D
Eller, kjøpe xP
Jeg elsker mais på boks 83

Vilde Sørensen said...

Åh, alt på bildet er godt. : )
Kos deg! (;

Katrine T.J. said...

:D! Da kjøper vi mais, selv om, nå har jeg mais :3 Men det er bare en boks da... :3!!!

*glede seg*