Saturday, March 7, 2009

In Bruges











Kort klipp med den nydlige musikken fra filmen.
Denne filmen tror jeg blir min nr 1. på lista over årets filmer 2008. Tett opp til The Curious Case of Benjamin Button. Om ikke stiller de likt.

In Bruges traff meg rett i hjertet. Og det er den 2. filmen jeg ser som får komme på en liste med "yndlingsfilmer"!

Nok om det. In Bruges er en nydelig film men humor, musikk, historie og det hele. Skuespillerene er til å spise opp i sine kule roller, og hele filmens essens er super.
Brendan Gleeson og Colin Farrell spiller som om de var et gammelt ektepar. Elskelig!

Den annbefales på det sterkeste!

8 comments :

Veronica said...

Da er konkurransen i gang! ;)

charlotte said...

sv: hehe er ett gammelt bilde d dær, fra da jeg hadde svart hår sist:) tusen takk for det:)
god helg jah:D

Giddy said...

Takker for kommentaren^^
Du nevnte en gang at du kunne hjelpe meg med noe html? La deg til på msn her om dagen, og nå trenger jeg i grunn litt hjelp. Skulle i grunn bare ha fjernet "siste kommentarer" og et par andre ting og ha limt inn noe reklame på sidelinjen. Tror du det hadde vært mulig?

Giddy said...

Jo, jeg har kode, men jeg er så dårlig på å lese html og i det hele tatt så når jeg fjerner det jeg vil ha fjernet (tror jeg selv) blir det bare sånn error og jeg vet ikke hvor jeg skal lime inn koden for å få den på siden av bloggen så jeg sliter litt:/

Camilla said...

Sv: haha, uff ! da tror jeg også at jeg vårte litt skremt,ja ! :)

Giddy said...

Men jeg mente ikke at jeg ville ha fjernet linken i reklamen altså. Vil bare ha fjernet noe jeg har på bloggen fra før. Sånn "siste kommentarer:..." blandt annet. Alt det rotet på sidelinja der liksom. Det skal vel gå an?

Katrine T.J. said...

Enig, filmen er bra! ^^ Og byen er ELSK!!! <3 :'D

Kristine said...

In Bruges er dritbra! :D