Wednesday, March 25, 2009

Hjelp, jeg har forsovet meg!


Jeg forsov meg noe kraftig i morges, stod opp for kun minutter siden. Jeg er såpass dårlig nå at jeg ikke orker å stresse med å komme meg igjennom jessheim og vidre til skolen.

Uff, Charlotte som hadde laga kakao til oss og greier i morges. Hu hadde ringt meg, men jeg hadde ikke hørt det. Får jo dritdårlig samvittighet for slikt. Og det kan jo ikke unnskyldes riktig. Hmpf, jeg trenger noe som kan få meg i godt humør igjen. For det å være lei seg er ikke så givende.

Hva bringer så denne dagen?
Jo, jeg må finne på noe jeg kan gi til Charlotte for undskyldning.
Jeg må rydde rommet og henge opp klesvasken.
Lekser skal gjøres.
Også vil jeg bruke litt tid på å bli ordentlig frisk. Jeg har begynt å hoste også, nå.

Blogges!

1 comments :

Katrine T.J. said...

Sv: Burn After Reading... har faktisk hørt om den, tror jeg. Den virker kjent i hvertfall :3 Indian spice er god te, btw.

Håper at du hadde en avslappende dag i dag, jeg håper at du blir helt, helt frisk snart også ^^ *heale* :3