Friday, March 6, 2009

Helg - Endelig!

Det er endelig helgetid!

I morges hadde jeg så vondt i hodet at det nesten var umulig å komme seg opp. Hadde omlag 10 minutter på å få fiksa meg før jeg løp ut døren for å rekke bussen sammen med min kjære.
Fredager er vel egentlig den beste dagen i uka. Da har jeg skolens kuleste lærere fra første time og helt til 12, når jeg slutter.
Det var særlig gøy i dag da vi tullet en del. Synd ikke hele klassen engasjeres i morsomhetene. Det er som regel bare meg, Andrea, Marlen og de to lærerene som ler og skøyer.

Da jeg sluttet dro jeg til årnes med hel-bussen. Bare for å bruke tiden min der mens jeg ventet på bussen som skulle ta meg til Jessheim. Snakket en god del med Andrea da. Lenge siden.

Da jeg kom til jessheim hadde nakken min allerede begynt å lide under den så enormt tunge skolebaggen min. Drittpc!
Jeg begynte å shoppe momentant. Da jeg hadde energi leita jeg etter en vekt, bokser og knagger. Clas Ohlson hadde visst ikke noe annet enn en vekt å by på. Så, nå kan jeg veie meg regelmessig. Glad.

Jeg holdt på å kjøpe en kjole på Gina Tricot for 29 kroner. Men orket rett og slett ikke å stå i kassa, så jeg vurderer å kjøpe den neste gang jeg er på senteret. Billig.

Jeg løp rundt i alle butikkene jeg kunne tenke meg på leting etter knagger og ei grå jakke.
Grunnen til at jeg vil ha en grå jakke, er fordi jeg er glad i grått, og fordi da syns håret mitt bedre, og det blir litt finere dybde i min ellers så sorte klesstil. Jeg fant ei jakke som jeg falt pladask for, på H&M. (se bilder). Og ellers kjøpte jeg meg en BH som var fin.

Vel. Rino kom og møtte meg halv 4.
Vi så Silanos fra Dimmu gå inn på Platekompaniet. Så, etter at vi hadde kjøpt oss noe å drikke(iskaffe og sjokomelk) så fulgte vi hans eksempel. Vi kjøpte en del filmer. Så, tips, om du ønsker noen av disse; for det er kun 59,- pr stk!

Fra venstre: Ocean's Thirteen, Blue Velvet, Ut i Vår Hage 2, Blood Diamond, Meet Joe Black, Blade Runner og Pans Labyrint(Laburinto Del Fauno, El).

Nå skal jeg "montere" vekta mi. For så å eventuelt rydde litt, eller spise middag, eller rett og slett sove. Jeg er sliten!

I morgen skal vi til bestemor Grethe og feire bursdagen hennes. Håper på masse kaker og godt!
Ønsker alle lesere en kjempefin helg!

Blogges!

12 comments :

Sandra Christell said...

God helg til deg å :D

Anja said...

SV: jeg synes det er tøft med blå eyeliner! den jeg har er ikke SÅ blå da, så ligner litt på svart egentlig ...

TØFF BLOGG

Catharina said...

God helg! :D

Catharina said...

Anja: Åja : ) Jeg fikk skikkelig lyst til å kjøpe meg en farga eyeliner jeg også. Bare sånn for å legge litt mer dybde i øyensminken min eller noe x) Så takk for tipset!

Bruker du blå fordi du har blåe øyne? som i at jeg kanskje burde bruke grønt for å fremheve mine? :3

Anja said...

SV: Jeg har grønnblåe øyne, så når jeg bruker den kajalen trekker den frem det blå i øynene mine :) så hvis du har grønne øyne vil jeg anbefale å kjøpe en grønn en! Har faktisk en grønn selv og det er pent! :D hehe . Det er jo ikke akkurat sånn at man kan se det sånn veldig godt at man bruker grønn eller blå eyeliner :)

Catharina said...

Anja:
nei nettopp, var det jeg tenkte ^^ Så det blir et sånt "underbevisst" forsterkende intrykk av ens øyenfarge :3

^^!

Anja said...

sv: jepp! tror du hadde kledd det bra! :D hihi

Kristiane said...

SV: Takk :D

Ia Karita said...

Sv: Nei æsj. Menn kan være så hæslige og ekkle at jeg har ikke ord for det engang! Det er virkelig ingen jenter som holder på slik.

Birgitte said...

Sv: hehe, ja Max Payne virker utrolig bra også. ah, det er så mangen filmer jeg har lyst til å kjøpe, haha :D

Jakken du kjøpte var fiin :D

Ia Karita said...

Sv: Ja, sant. Og at de ikke skjønner at jenter synes at de er ekkle når de oppfører seg slik. De er definitivt det dummest kjønnet!

Tonje K said...

Blue Velvet er fantastisk! David Lynch er FANTASTISK! Sjekk ut Twin Peaks om du ikke alt har sett det