Tuesday, March 24, 2009

Fjerneste og ekleste jeg noengang har sett

Neida, det er ikke så ille.
Men, i en lengre periode har jeg og Rino planlagt en kortfilm som skal spilles ut på tilfeldigheter og sansynligheter. Grunnen til at vi ville gjøre dette, er fordi vi aldri har sett noe lignende. Som om det var vi som ville bli de første til å virkelighetsgjøre den tanken mange har hatt.

Men neida. Nå har jeg faktisk fått sett den scenen jeg har lett etter. Den omhyggelige følelsen slik overasskelse bringer. Jeg har aldri sett noe lignende. Noe mer uvelkommen i sin sammenheng noengang. Jeg klarer knapt å tenke på mer. Og jeg måtte stoppe filmen. Jeg klarte ikke se den igjen på hele 2 dager etter jeg så den spesifike scenen. Den scenen, den satt meg så ekstremt ut.

Det som er synd, er so som sagt at våres idé nylig ble tatt. Våres mål er allerede skåret av noen andre. Ergelig.