Saturday, March 7, 2009

Det er lørdag!


Våkna for 1 og en halv time siden. Sitter å ser på Ut i Vår Hage 2. Morsomme greier.
Elskling spiser pizza til frokost, og jeg planlegger dagen.

Om ikke så lenge skal jeg ut å jogge en dobbelt så lang runde som jeg har pleid å jogge. Dette fordi jeg ikke har fått jogga hele uka. Har ikke hatt tid. Hmpf.
Jeg skal jogge en enda lengre runde når det er blitt mørkt ute. Om ikke enda en runde før jeg legger meg også. bare for å få litt god samvittighet igjen.

Jeg må rydde skapet i dag også. Særlig fordi jeg har en del nye plagg som bare blir liggende i en pose om jeg ikke får rydda det grusomme skapet.
Rommet må ryddes også. Det blir rotete så sabla fort. Dritt.

Panting av flasker og kjøp av mer gulrøtter på Jokern.

Regner med at vi ser noen filmer i dag. Ettersom Rino hadde feilberegnet helgen vi skulle til bestemor Grethe. Dvs, at vi ikke skal dit i dag, men neste lørdag. Trist. Jeg som har hatt så enormt lyst på kaker.

Håper alle andre også klarer å kose seg med god samvittighet! Jeg gleder meg til å reise meg opp og få noe gjort.

Blogges!

6 comments :

Karianne said...

Tusen takk for koslig komentar :-)!
Utrolig tøff blogg du hadde! likte skikkelig godt bakgrunnen! og headeren ^^

Tonje said...

Nei, har ikke prøvd så mye enda :)

Katrine T.J. said...

Waah! Du har en joggerunde som du pleier å jogge!? :O Det er utrolig beundringsverdig!!! Omg! en dag vil jeg også ha nok selvdisiplin til å få meg selv til å gjøre noe slikt ^^ Kanskje...

håper at du har en god helg :3

Catharina said...

haha xD pleier og pleier.. er litt glatt nå på vinteren da x3 men men..
:3

Jeg har en super helg ^^ synd jeg har så mye lekser å gjøre å så mye rydding å få gjort unna x)

Har du en fin fin helg :D?

Katrine T.J. said...

Slitsom, men fin ^^ Har arrangert loppemarket på skolen sammen med 15 (eller noe) andre i klassen. Vi samler inn til et barnehjem i Russland :3 *føle seg flink* :D

Safia. said...

jeg føler jeg må begynne å jogge snart, jeg også ._.