Wednesday, March 4, 2009

Bilder fra helgen hos mamma og pappa

Mat i hånda!
Kjøleskapet er alltid så fullt at man ikke klarer å bestemme seg for hva man vil ha. Man ender opp med å spise noe simpelt som ligger på bordet isteden.

Ettersom jeg beskrev hvordan stua så ut fra der jeg satt å blogga, så tok jeg selvfølgelig bilder morgenen etter.
Stua er blitt ordentlig fin etter at mamma fikk lysekrona og lampettene hun pekte på. Pappa hadde vært fansy å innstallert lysdemper. Slik at man kan justere styrken på alle lysene i stua med én fjernkontroll.
Mamma tilbød meg mye kakao. Jeg fikk dårlig samvittighet, men det var godt - og helg
Før jeg dro til mamma og pappa hamstret jeg påskeegg. De er allerede borte. nesten 200 kallorier i 1 egg. Og her ligger det 24 egg noe fordelt i magene til meg og elskling. Jeg var frekk nok til å legge kallorienes byrde på lillebror og storesøster da jeg var på besøk. Heldigvis ante de ikke mit omvendte psykologiske triks. De var jo bare kjempeglad for å få noe godt!

1 comments :

Katrine T.J. said...

MASSE PÅSKEEGG!!!!!!!!! :D!!!!

:3~