Saturday, March 14, 2009

All alone

Hei og god morgen medbloggere!

Elskling forsvant nettopp ut døra og forlot meg med barbie på tv. Jeg skiftet kanal, igjen, og igjen. Bleh, det er ingenting på tv. Det suger.

Jeg shoppa med Charlotte i går.
Det var koslig.
Jeg fikk kjøpt meg en kjole. Men Rino syntes den ble styggere og styggere jo lengre han så den på meg. Så, jeg vet ikke om det var mitt beste kupp. Den var billig, så det gjør ikke stort.

Jeg fikk kjøpt sminkefjerner, håndkrem, hårspray og en del sminke til meg selv. Boxere og noe godt til elskling, også.
Ikke no vits med bilder egentlig, med mindre noen skulle vise interesse. My ass.

Jeg har hodepine, og jeg vil se film. Rino blir lei seg om jeg ser film uten ham.

Dette blir et noenlunde oppsumeringsinnlegg, egentlig.
I går farget jeg håret til Haakon, lillebroren til Rino. Det tok laang tid og hele 4 bokser med farge. Tykt og langt hår.

Jeg har blitt skjelt ut på nettet. Eller, jeg føler det slik. Folk påstår at jeg gjør forum til en populæritetstest og et sted hvor jeg kan føle meg verdsatt og best. Også missliker de skrivemåten min. Og jeg tror, at de tror at jeg strever hardt for å skrive "innvikla" som mange syns jeg gjør. Men det gjør jeg ikke, det er bare slik jeg snakker.

Forresten, det er denne helgen bestemor Grethe har bursdag. Så, selv om elskling egentlig må være på skolen til 5 i dag, så må han få slippe tidligere så vi kan være hos bestemor til kl 5. Om ikke må jeg kjøpe månedskort til Rino så vi kan dra sammen opp dit jeg og ham.
Kaker!

Jeg er sliten. Og jeg eier liten fantasi og inspirasjon til å komme med noen kule innlegg for tiden. Trist.


(Jeg og Rino har forresten vært forlovet i snart et år.)

Hva skal du i dag?
Planer for helgen?

Blogges!
(ou, jeg er snart nede på 52 kg!)

2 comments :

Amalie said...

sv: så koselig sagt,tusen takk :D

Juni said...

Jeg "kjenner" til deg på toppforumet, og du er virkelig et av medlemmene jeg setter størst pris på, du skriver så fantastisk bra! :)
Og jeg visste forresten ikke at du og Rino var forlovet, men gratulerer SÅ masse! : D