Thursday, March 19, 2009

007

Jeg skulle så gjerne strukket armen min en meter for å få fatt i kameraet så jeg kunne illustrert litt. Men jeg er for sliten.

I dag har jeg kunn vært i de to siste timene på skolen. Jeg har kjøpt billig godteri på Coop Obs for 313,- og min kjære har kjøpt hjem filmer og spill(Nye James Bond spillet)

Terje gav meg en ny bukse som jeg kunne gi til Rino da han kom hjem. Og Maria gav meg et kjede i gave da hun hentet meg og Rino på jessheim i går.

I kveld, muligens. Så skal jeg ta meg skikkelig sammen når det gjelder bloggingen. Da skal jeg få laga noen utkast til fremtiden og ta fatt i kameraet så jeg kan fortelle om hva som er skjedd i det siste!

Hvordan har du hatt det i det siste?
Forslag til ting å blogge om?
Hva skal du i dag?

2 comments :

Wgokke said...

jeg har hatt det helt ok 8)
Du kan blogge mer om sminke, hvor du kan lage dine egne bildetutorials.
og i dag skal jeg til oslo med ei venninne :D

Sophie* said...

sv: Tusen takk, det var inmari søtt sagt :-) Digger forresten designet på bloggen din!